Wednesday, February 27, 2008

"Cujetari"

Vreme faina pe afara, pacat ca nu am timp de ea, la fel cum nu prea mai imi gasesc timp pentru amaratul asta de blog.
Azi am venit per pedes din Rogerius pana in centru, si mi-am dat seama cat de mult imi lipseste mersul pe jos si contactul cu strada, cu oamenii.
E ca si cum ai veni dintr-o calatorie mai lunga si vezi ca parca s-a mai schimbat ceva, cand ai plecat aproape ca nu puteai sa te plimbi pe centru si sa nu fii salutat de vro 10 persoane, acum vezi doar o mare de fete necunoscute . Aproape.
Pe centru'i plin de comercianti ambulanti, sudisti, cu martisoare, majoritatea eftinasaguri cu 1 leu, 2 lei, ceea ce e bine ca nu voi cheltui cine stie ce pe martisoare, exceptant prietena mea.
Arata najpa centru, intunecat, gri murdar, cu becurile alea in pavaj, din care unele nu merg, bancile si corpurile cu arbusti ornamentali care au costat o avere (bineinteles la firma vr-unui ales local), partea aceea dinspre liceul Ady, in renovare... imi placea mai mult cum era inainte, vesel, tineresc.
Incep sa cred ca lucrez prea mult, ca stau prea mult timp cu nasu'n computere, ca nu mai am timp sa vad si sa iau parte la viata care se deruleaza langa mine.
Mda...

No comments: