Monday, August 4, 2008

Luni despre Duminica

Sambata asta, un foarte bun prieten s-a insurat. Toate bune si frumoase, mai ales petrecerea. Ne-am distrat bine, chiar daca locul era prea mare pentru cele aproximativ 160-170 de persoane (de obicei acolo nu face nunti sub 200 persoane), dar cum e extrasezon (din 1 pana in 14 nu se fac nunti, cel putin la ortodocsi) a fost ok zic pentru toata lumea.

Partea nasoala a urmat duminica, m-am trezit un pic mahmur asa pe la vro 12, dar nu mi se parea ca as avea vre-o problema in mod deosebit. Pe la vro 4 m-am pus la un film " The Mummy III" si am adormit la el destul de repede, nici macar un link despre el nu merita sa dau, e varza filmul. M-a trezit nepotul pe la vro 7 si simteam ca se invart toate cu mine, ma dureau incheieturile, ceafa, picioarele, aveam o senzatie de voma iminenta dar nu am vomitat deloc pana la urma, totusi m-am culcat afara la racoare, se pare ca asta a ajutat, ma simt mult mai bine .

Cine are drum pe Clujului sa incerce sa evite... e nebunie cu traficul in ambele sensuri.

No comments: