Monday, November 17, 2008

Seriale romanesti.

Am apucat si eu sa vad la ceva prieteni w-endu asta un pic din serialul romanesc marca prosteveanu, ala cu politisti! noroc ca ma jucam cu piticii amiclior astora, o fetita de 1 an si un zmeu de 3 ani, era de departe mult mai interesant/distractiv si placut decat serialul.
Productie copiata dupa ceva serial american pun pariu, cum nu ma uit nici la alea, cel putin nu la cele difuzate pe canalele de care au bani televiziunile prin cablu, nu stiu sa zic precis care. Avem asadar politisti romani cu pusti m-16 americanesti, hai sa zicem ca pistoalele nichelate se accepta la vre-un comisar mai valabil, da m-16 ? Cum se face ca joaca ala micu de la divertis, Ghiuri Pascu - pai omu ala are 1.50 inaltime, io stiam ca daca nu ai 1.75 nu te ia la policia. Cum se face ca au birouri de ultima generatie in materie de design ? Bine... trecem peste fazele de efect gen 2 pistoale, masini tunate, pizde bune etc.
Presupun ca e foame mare si la actori gen Malaiele, mie mi se parea un actor foarte bun, pana sa il vad in filmul asta, valoarea lor a scazut vertiginos .
M-am uitat asa 5 minute si m-am simtit luat de fraier. Precis serialul asta are success la aceleasi persoane la care au success stirile prosteve mda... alea cu Andreea Esca.

PS: ati observat presupun ca reclamele sunt difuzate la aceeasi ora de toate televiziunile - s-au adaptat la faza : e reclama -->> mutam canalu! . Noroc cu AnimalPlanet, seria Discovery, etc. la care mai merita sa te uiti, sau pe care poti schimba cand is reclame idioate pe restul programelor.

No comments: