Thursday, January 8, 2009

Djob

Ieri :

Tzrrrr!!!, Tzzrrrr!
Eu, raspunzand la noul telefonea : dea.
R : ciau, ce faci ?
.........
R: ba, uite am aci un sef si ar vrea sa ii faci un calculator , stii tu acuma , instalat windows, sa poata asculta o muzica. Faci ?
Eu : dea.
R : azi ?
Eu : posibil.
R : hai ca ne auzim atunci mai incolo ok ?
Eu : dea. seh!

Mai incolo :

R : noah uite el ii sefu, aratand un tip de 1 metru si o bricheta.
Micutu : salut, uite am si io un calculator d'aista (o antichitate!!! ioai!), si mi-ar trebui sa imi mearga acolo la mine in camera, asa sa ascult o muzica, mai una alta... ma'nteleji ?
Eu: mda... inteleg.

M-am ales cu un ciubuc, ceva ce nu am mai facut de ani de zile, sa instalez un '98 , pe un P2 , candva se faceau bani buni din asa ceva. Sper sa nu imi ceara si muzica, parca vad ca asculta populara si manele.

No comments: