Thursday, January 1, 2009

Prima zi!

La Multi Ani!

E interesant ca am durmit pana la ora 3 pm fara sa aud nimic, si nu, nu am fost "rupt in gura". Ca si in alti ani e interesant de vazut prima zi a anului, un oras incremenit de frig, pustiu parca, doar sticlele sparte si urmele de petarde/voma/semne de circulatie avariate/cate o masina busita si lasata la locul faptei si asa mai departe.
Am chefuit in Lord's si mi-a placut, lumea s-a distrat, noi astia, 2 mese am fost singurii care ne-am dus si mancare, ceea ce s-a dovedit o idee buna. Am vazut fete rupte'n gura rau si clar ca am ras de ele, una a cazut de pe o boxa pe care se catarase sa ne arate ce miscare stie, lol!
Una peste alta... a fost tare, m-am distrat si eu si prietena mea, am fost cu prieteni buni, am vazut artificii mijto , eh... program de criza. :)

Urez la toata lumea un an mai bun, mai prosper, mai fericit!

No comments: