Monday, May 11, 2009

Canicula again ?

Inca nu e ora 10 si sunt 25 grade, cel putin atata imi arata termometrul pus langa fereastra, la umbra. Cred ca voi trece la tinuta de vara - panataloni scurti tricou si slapi. Am noroc ca'i mediu tanar, oameni fara prejudecati inca, except "sef - wanna' be", stiti genul, baiatul de treaba, fara cine stie ce pretentii, fara cine stie ce studii, transformat peste noapte in "lider". Eh... inca o treaba romaneasca, intentiile's bune, rezultatele nu prea.
Sambata am dat jos bicicleta din cui, merge acceptabil, geanta de fata e oleaca crapata asa ca nu am exagerat, sa nu ajung la stirile de la 5. Sper ca popa unguresc ala din Episcopia care aduce second'uri sa primeasca ceva marfa calumea luna asta sa imi iau ceva cat de cat, tot cursiera.
Cainele inca nu s-a gasit, nah... asta e.
Am uitat sa va zic. mi-am luat monitor nou.


No comments: