Tuesday, September 22, 2009

IronMan Oradea

Se pare ca anul viitor vom avea parte de asa ceva la Oradea, mai exact pe 12 iunie. Un lucru interesant si binevenit in plictiseala cotidiana.


Sper ca sanatatea si buzunarul sa ma ajute sa concurez si eu la sectiunea de stafeta, mai exact la proba de bicicleta. Cursiera de acasa e obosita rau, asa ca trebuie sa imi iau alta noua, asa cum ar fi normal pentru un triathlon clasic, dar asta e 'exterra'- implica portiuni de offroad, nu e problema, merge si cursiera daca ai gume putin mai late dar trebuie acceptata in concurs.
Proba de bicicleta inseamna 180km pedalat, am mai facut asa ceva in 2003, anul in care am calatorit cel mai mult in viata mea, Finlanda, Suedia, litoralul romanesc, tur cu bicicleta prin Apuseni... eh... ce vremuri!
Mai multe detalii despre ce inseamna ironman se gasesc aici .
Saitul competitiei: http://www.ironmanoradea.ro/ .

Nota: folosirea siglei si a denumirii "ironman" trebuie sa fie conforma cu drepturile de autor, licente etc etc, dat fiind faptul ca este marca inregistrata iar o licenta costa cateva sute de mii de euro din cate am auzit.

Wikipedia :

"The Ironman Triathlon logo is a trademark of the World Triathlon Corporation. The WTC has also registered the trademark "Ironman Triathlon" for its athletic competitions, and the trademark "Ironman" for a line of clothing, athletic equipment, and souvenirs, and licensed the name to Timex for their line of Timex Ironman wristwatches."

Recomand prudenta si tutun - trebuie sa se schimbe forma actuala a titlului ( implicit sigla) pentru a nu avea necazuri.




No comments: