Friday, January 15, 2010

Echipament

Daca tot ma laud p'aci ca alerg zeci de kilometri sa va arat si cu ce alerg :

O pereche de New Balance cumparata recent la mega reducere 120 ron de la 400 si o pereche de Asics cumparati si astia destul de recent din piata la un pret excelent.
Pana de curand alergam cu o pereche de Adidas care mi-au stricat 2 unghii si mi-au dat dureri de picioare, nu i-am pozat pentru ca nu au loc langa sculele astea clasa I, desi arata destul de bine si aia. Trecerea la Asics a fost ca si cum ai trece asa direct de la dacie la bmw, mi-am imbunatatit timpii pe tura cu aproximativ 10 secunde si nu ma mai dor deloc talpile, nu degeaba sunt lideri in deomeniu. NB inca nu i-am scos la plimbare ca a fost vreme urata dar le vine si lor randul, oricum la cat de comozi sunt au meritat fiecare banut.

2 comments:

Unknown said...

spor la rupere .. bun pariu ca peste 2 luni vei avea un post.. ""mi sau rupt strinfi " :)) ,,, tare taree

Enzo said...

Precis nu voi avea un post cu "mi S-AU rupt strinfi" . :D