Tuesday, March 23, 2010

Exercitiu

Cu mult zgomot, lumini si girofare pompieresti la Lotus.
Ca de obicei m-am dus pana la Carrefour sa imi iau ceva lapte + ceva dulciuri, intru prin spate ca e mult mai aproape si vad mai putini cocalari si pitipoance.
De data asta a fost cam aglomerat in zona, 4 masini de pompieri desfasurate cu servantii trebaluind pe langa ele cu furtune intinse etc, dar inauntru in mall nu se 'simtea' sau auzea nimic. M-am gandit la amicul meu Crs care e si el pompier dar probabil baga la poker seara asta ca astia nu erau de la sectie de la el.
Ideea este ca am trecut pe acolo de parca as fi fost invizibili ca eram cu nevasta.
Probabil ca sunt eu prea obisnuit cu ceea ce vad la teveu, cu inchis trafic, tinut cetatenii curiosi la distanta etc, dar la noi nici vorba, aproape ca simti ca faci parte din echipa!
Baietii udau frumos parcul, ma gandeam ca ar fi fost mai bine sa mai astepte 2-3 sapatamani pana da iarba si alte plante, acum era oricum de ploaie....

No comments: