Monday, May 31, 2010

Bianchi

Noua achizitie :


Set shimano 600 - cuvete, angrenaj, manete si clesti de frane; butuci millard, jante duble wienmann. Cadru cromat complet (se vede unde e sarita vopseaua), fabricat de Columbus.
Are sub 10 kile, trebuie sa schimb pinioanele pe spate si sa aranjez oleaca ghidonul, eventual sa fac rost de niste manete de frana mai elegante. O voi pastra pentru oras si drumuri pe asfalt fara cine stie ce dealuri, pare foarte solida si ii pot pune cauciucuri ceva mai groase decat pe Koga .
Ma tot gandesc cum ar arata daca as intoarce ghidonul invers si l-as taia oleaca sa fie asa mai 'speedster' .Nu ma intrebati cat a costat - a meritat fiecare ban, zic eu.

Update (poze noi) :


M-am jucat oleaca cu ghidonul, nu prea am avut pe unde sa probez acest sistem asa ca m-am plimbat pe casa scarii, e destul de comod si zic eu ca arata bine.

1 comment:

UNGURU said...

tinere ! zi ce trece ma uimesti ! o achizitie noua !!!nah ce sa ati mai zicc an afara de faptu ca sa al folosesti cu sanatate , si fara evenimente!