Monday, May 17, 2010

IronBike

A avut loc in acest weekend.
Nu am scris nimic despre el desi stiam de competitie de ceva vreme, pentru ca nu prea am ce. Nu am participat, stiu doar persoane care au participat.
E o competitie unica in Romania ca lungime si dificultate, defapt e unica in partea asta a Europei dupa cate stiu eu. Ceea ce ma supara este ca nici un ziar local nu a scris nimic despre eveniment. Desigur nu a fost mediatizat, nu dureaza 2 reprize de cate 45 de minute si nu baga nimeni cocaina, dar totusi cred ca merita un link amarat acolo, macar o poza cu vre-un afis, ca au fost puse cateva prin oras din cate stiu.
Posibil ca aceeasi soarta sa o aibe si IronMan.
Pana una alta impresii le puteti gasi aici si aici.
Felicitarile mele participantilor si organizatorilor, sper sa ne vedem la vreo editie viitoare.

No comments: