Tuesday, August 17, 2010

Bitza, bitza, bitza...

Duminica seara am venit aci la debrecen cu tzoacla, 2 ore si 15 minute de la iesirea din oradea pana la intrarea in megalopolisul unguresc ~ 70 de km (80 de acasa pana acasa), din pacate vitezometrul era setat pe alta dimensiune decat roata de la bitza asa ca valorile sunt aproximative, o viteza medie de 30 km/h... nu e rau; mai ales ca nu prea m-am mai antrenat la pedalat.
Drumul e super bun si lejer, cred ca daca nu era duminica seara cand se intorc romanasii de la aqualand era si mai lejer.
Cu ocazia asta am descoperit ca nu e prea bine sa pui frana pe asfaltul ud cand ai cauciucuri de kevlar, mai ales slikuri. La fel cum am descoperit ca e nevoie sa desfac o parte din rulmenti si sa ii curat, moment in care i-am injurat pe cei de la tesco pentru ca nu au destule scule la vanzare. Vreau nu vreau tre sa fac o vizita la service aci.
Despre excursia Budapesta-Debrecen pe bicicleta pot doar sa zic ca am un mare semn de intrebare dat fiind faptul ca a fost organizata de cineva care nu a facut mai mult de 2-3 km pe bicicleta dimineata in drum spre servici. Partea buna e ca ne sponsorizeaza - cazare, mancare si asistenta rutiera, ceea ce nu e un lucru rau la 260 km distanta. Speram sa rezistam si sa terminam calatoria intr-un interval de timp decent. Azi voi incerca sa gasesc un traseu pentru o tura de 50-60 de km sa ma mai antrenez oleaca. Sper sa nu ploo si azi ca aseara a tunat si a fulgerat de parca era sfarsitul lumii si am adormit cu cursurile de Exchange pe piept - mi se intampla destul de des sa adorm brusc cand stau intins comod in pat :P . Cel mai ciudat e ca mi se intampla si la cursurile oficiale cand nu stau deloc comod pe scaun...

No comments: