Tuesday, April 12, 2011

Running

Semimaraton Debrecen - ~21 km - 2 ore si 4 minute.
Maraton de padure - Debrecen - abandon dupa 15 km.

La semi a fost parfum, alergare lejera, admirat privelistea si animalele din zoo, pentru ca o parte din traseu trecea pe acolo, pur si simplu m-am bucurat de o zi frumoasa.
La o saptamana m-am accidentat la o alergare de rutina spre Podgoria, nu stiu din ce cauza genunchiul stang a inceput sa ma doara pe exterior si nu mi-a trecut de tot pana la maraton. Mi-am incercat norocul asa pe durere dar in momentul in care pur si simplu nu am mai avut control la picior, am abandonat, nu mai puteam calca pe el, genunchele era un ghem de ace, foarte foarte dureros. Eram curios de cat sunt capabil sa indur.
Interesant e ca si-a revenit rapid, abia daca ma mai doare, in schimb piciorul drept se resimte... ca am tras de el.
Recuperare, rabdare si tutun, in iunie urmeaza half-ironman.

No comments: