Tuesday, August 30, 2011

Nunta deceniului!

Din motiv de plictiseala m-am apucat de citit niste stiri mai putin serioase si uite asa am dat peste mici detalii despre nunta lui Borcea, seriful intergalactic.
Mici detalii gen sumele astronomice date cadou, haine purtate, masini conduse, Becali rupt in figuri sunt la ordinea zilei, mi se pare ceva normal in Romania post-tranzistorie.
Din punct de vedere politic insa declaratia lui Becaleeee :„De acum, Alina e proprietatea lui Borcea“ mi se pare cel putin deplasata. Hai ca poti sa treci la un moment dat peste momente gen reparat cu ranga in curtea vilei maybachu proprietate personala si condus personal, dar declaratiile astea ? intr-o Romanie moderna...
S-apoi sa nu iti vina sa ii scuipi in gura de fiecare data cand vin alegerile...
Flotare logica, furata de pe net evident : Ce rost mai are să fii bogat, dacă toată lumea află cât de țăran ești?
Eu daca mi-as permite sa investesc 1 mil E in nunta in primul rand m-as gandi cum sa tin presa la distanta sau ce firma de strajeri e mai buna la spart camere si reportofoane, sa fac un contract de paza cu ei.
Daaar... la final totul a iesit ca la carte - de Romania.



2 comments:

Jorj said...

n-ai cu cine, niste tarani.

Enzo said...

Tarani cu bani din pacate.